شريط ستان

يمكن الشريط الستان اللى كنت فرحانه بيه زمان بقى قيد بيخنقنى

شريط ستان 12:46 م


شريط ستان ممكن حد يكون مش فاهم يعنى ايه
كان ممكن اختار اسم
اوضح اواجمل او بيعبر عن المرح اللى بكون عليه دايما
بس الحقيقه شريط ستان هو الماضى والحاضر والمستقبل
شريط الستان بيرجعنى للزمن ورا
لما كانت ماما تعمل لى ضفيره في شعري وتربطها بشريط ستان
لما كنت اطير طياره في ذيلها شريط ستان والهواء يمرح بمداعبته
شريط ستان احمر كانت لمستى المميزه لطقم البريزينتاشن
شريط ستان في فستان الفرح ليه او لاختى لمستى المستقبليه
قمه الرقه والعذوبه والجمال
حاجات بسيطه اوي بتخلينا مختلفين
بتحسسنا بالجمال
شريط ستان هو المجهول اللى مستنياه يكون كويس
لما الهوا بيطيره بحس انى بطير معاه
لا بعرف هو هياخدنى لفين ولا عاوزه اعرف
المهم اوصل
عشان كده القصه لازم تبدأ وتنتهى
بشريط ستان

18 التعليقات:

زهرة نيسان يقول...

يارب المدونه تعجبكم واكون فيها لطيفه
هى اوقات كتير هتبقى بتعبر عنى
بس اتمنى انى لا اكون السبب في ان ارسم الحزن على وجوهكم
وان اكون دائما مصدر للابتسام

maha el-lithy يقول...

جميلة اوى اوى يا بنتى بجد
جامدةةةةة موووووووووووووووت
والصور ميلة والوانها مفرحة
لالالالالا عاجبانى بجد
وعمالة تقوليلى مش عارفة
لا مية مية
والاسم كمان تحفة
مبروووووووووووووووووووك
انا اول كومنت
:)

M. Amin يقول...

مبرووووك مبروك الافتتاح الجميل الرقيق دة

البلوج تحفة ما شاء الله.. بجد الله ينور
لأ حقيقي شكلها مريح جدا و مبشر جدا
ما قدرتش امنع نفسي من ابتسامة من الجو الخفيف للمدونة دة

و الأغنية تحفة!
:)

M. Amin يقول...

ملحوظة بس..
يفضل ان يكون About me أو حاجة كدة عشان نعرف ندخل ع البروفايل بتاعك

E. Fekry يقول...

مبارك علينا البلوج يا زهرتي الجميلة
:)

دي تحية مبدأية بس

ربنا يباركلك فيه ويجعله لكِ في الخير يارب

:)

زهرة نيسان يقول...

سعيده خالص انها عجبتكم بجد
مش عارفه ارد اقول ايه بجد
@ دمع الندى: الله يبارك فيكى بجد انا مش متخيله انى انشأت واحده اصلا لغايه دلوقتى
@ Al Azif:
اجمل حاجه انك تزرع الابتسامه على وش حد ده الهدف منها عجبتك الاغنيه
انا كمان بحبها اوي
يعنى ايه about me?

Death:
انا خمنت حضرتك مين عشان انا جديده لسه
بس منورانى والله
واشوفك دايما منورانى وهزور بلوجك قريب
ان شاء الله عشان اشوف بس النت يتظبط سنه

زهرة نيسان يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
زهرة نيسان يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
امير الاحزان يقول...

جميل يازهرة
ومبروك عليكى البلوج
دام ابداعك

ألكساندرا يقول...

مبروك يا زهره كان المفروض اكون اول واحده بس معلش ما كنتش متواجده ..
انا انبهرت بالاستيل فعلاً جميل ^_^
و نظراً لانى كمان بحب اللون ده فأدى لزياده اعجابى ..
و الافتتاحيه عجبتنى اوى رقيقه و معبره!
و الاغنيه بتعبر عن مرحك ..
جو اون يا زهره ..

Mohamed Elsonbaty يقول...

و الحمد لله

بعد أن ضاع التعليق الأول

خلينا فى التعليق الـ 11

مبروك يا دكتورة

الإسم تحفة و اللون اللبنى الرقيق و الصور اللطيفة

كل حاجة فيها جمياة الصراحة

بس أول بوست هو أحلى حاجة

فكرة جميلة جدا إننا نهتم بالتفاصيل و إننا نخلى من حاجة صغيرة جدا مصدر للسعادة

إلى الأمام دائما

E. Fekry يقول...

تتعبي نفسك ليه بس

أنا روح الحياة يا زهرة
بس ده اسمي الحقيقي

ومبروك تاني
:)

Nigm يقول...

اخيرا صفحة الكومنتات رضيت تتفتح معايا بعد كفاح ^_^

رغم انه مش اول كومنت بس حاعتبره كدا :D

100 100 الشغل و الاضافات

الاغنية عاجباني اوي و سايبها شغالة مش عارف كام ساعة :d

So Nice ya dr

Go On
<:-P

زهرة نيسان يقول...

امير الاحزان:
ميرسى يا كينج ربنا يخليك الله يبارك فيك
حلوه الاغنيه صح
مش راضيه تشتغل عندى خالص

الكساندرا:
شفتى يا بنتى لازم برضه تبقى مرح امال هتبقى معبره عن الطفوله ازاى
صراحه اللون برضه انا بحبه جدا

Dr.ELsonpaty:
شكرا ليك يا سنباطى
مش اشكال اول او ال11 مش فارقه
بس يعنى ايه اول بوست هو اجمل حاجه
لانى حاسه انى مش هعرف اقول فيها حاجه
بجد
وفعلا انا بحب الحاجات الصغيره
بعشق التفاصيل لانها هى اللى بتخلى الحاجات مختلفه

Nigm:
اخيرا نفع وفتح معاك ما شاء الله
هو كان معاند مش عارفه ليه
اصلا حضرتك ليك شكر كبير جدا
بس انا مش عارفه اسمع الاغنيه
اهئ اهئ اهئ

M. Amin يقول...

About me يا زهرة دة gadget صغير بيعرف الناس مين صاحبة المدونة دي
و بيبقى فيه لينك للبروفايل بتاعك على بلوجر اللي كاتبة فيه انك لسة مالاقيتيش الطريق بتاعك و انك بتحبي الشطرنج و بتتفرجي على جوني ديب و بتقري الكتب الرومانسية!

شفتي.. كل دة الناس مش حتوصله بسهولة لأنك مش حاطة الـ gadget دة

ادخلي على الـ Page Elements عندك و دوسي Add Gadget و اختاري الـ gadget اللي عنوانه About Me

على فكرة الطريقة سهلة ماتتوهش خالص انتي أول ماتدخلي حتعرفي السكة لوحدك
:)

زهرة نيسان يقول...

هيييييييييييه
عرفت اعملها انا عندى عربى
اصلا
بس كويس حاجه جديده اكتشفتها
بس حضرتك بقى بتعمل ازاى
قايمه المدونات

القمر الحزين يقول...

يااااااااااااااه
بريئة اوى اوى وجميلة اوى
على فكرة اول بوست تحفة
وشريط ستان برئ اوى
والاغنية حلوة اوى
مع انى معرفكيش بس اتمنى
بس المدونة حلوة ومرحة ولذيذة

زهرة نيسان يقول...

ربنا يخليكى
*_* انا مع حضرتك في صيدله
وبأذن الله نتعرف قريب
وبجد بجد والله
اسعدنى مروروك خالص جدا