شريط ستان

يمكن الشريط الستان اللى كنت فرحانه بيه زمان بقى قيد بيخنقنى

حقيقه اللى حصل 2:48 م





حقيقه اللى حصل كانت غريبه جدا

كانت محاضره اناليتيكال وانا مش فاهمه حاجه

والدكتوره نطقها عجيب

وفجأه نزلت كائنات فضائيه خطفت الدكتوره

والمدرج كله فرح وانا ضحكت ضحكه هستيريه شريره

نياهاهاهاها

بس بصراحه حقيقه اللى حصل مش كده

ده دخل فرقه مسلحه وخطفوا الدكتوره

والمدرج هيص

وانا ضحكت ضحكه هستيريه شريره

نياهاهاهاهاهاهاها

بس بصراحه حقيقه اللى حصل مش كده

دول الطلبه هاجوا عليها وفضلوا يحدفوها بالكتب

وكانت كتب الاناليتيكال عشان بتوجع

وانا كنت بضحك ضحكه هستيريه شريره

نياهاهاهاهاهاها

بس بصراحه حقيقه اللى حصل مش كده

انا كنت قاعده وطلعت الريموت كونترول

وعملتلها قطع صوت

وهى لقيت صوتها راح

وبتتكلم بس ما فيش صوت

وضحكت ضحكه هستيريه شريره

نياهاهاهاهاهاها

حقيقه اللى حصل انا مش قادره احددها لغايه دلوقتى

بس انا متأكده

انى صحيت من النوم على اخر المحاضره

نياهاهاهاهاهاهاه

(طب ليه الضحكه الهستيريه الشريره دى)

-تمت-

6 التعليقات:

M. Amin يقول...

ههههههه

يا ساتر يا رب.. إية الشر دة كله
و إية الحلم المركب الفظيع دة.. دة بيعبر عن كراهية عميقةو حقد دفين

كدة الدكتورة حتشرب كباية ميّة و تشرق و تروح فيها، و حتزعلي أوي و تقولي أنا السبب...

بعدين تضحكي ضحكة هيستيرية شريرة
نياهاهاهاهاها
>:)

زهرة نيسان يقول...

هههههههههههه
بالظبط كده والله حضرتك فاهمنى
صراحه الشر ده هما اللى عملوه
بعد التيرم الاول وخاصا الشفوى
والله انا محتاره كده
كوبايه الميه والا الكائنات الفضائيه
طب خلينا في الحاجات الكويسه
ايه احتمال
انها تجيلها بعثه وتسافر
ويلغوا المنهج
تصدق الكائنات الفضائيه اسهل
نياهاهاهاهاهاها

Mohamed Elsonbaty يقول...

هههههههههههه

بعد صميدة كوجنو

حيجى حمودة أناليتيكال

:] :] :]

نايس بوست يا د.

زهرة نيسان يقول...

اتمنى بجد فعلا
ان حموده ياخد بثأرنا
لانى بجد
همووت من الاناليتيكال دى
ماده خنيه جدا
ونايس مرور يا دكتور

Nigm يقول...

الكائنات الفضائية
الكوماندوز
حدف الكتب
الريموت الكنترول

كلها دلائل علي كم تحبين هذه الدكتورة حتي أنكي خصصتي هذا المقدار من الوقت للتفكير فيها
^_^

بس بصراحة اللي حصل مش كدا
دانا كنت قررت اجرب احضر جميع انواع المحاضرات
و كانت هيا اول دكتورة تدخللنا
و من طريقتها قولت يا انا يا هيا في المدرج ده
و كانت النتيجة ان الدكتورة حتفتقد طالب مجتهد فانا ضحكت ضحكة شريرة نياهاهاها

:D:D

زهرة نيسان يقول...

حقيقا حقيقا
انا مش اخدت وقت كبير في التفكير فيها
انا بس
كنت بفكر في كده وهى بتشرح المحاضره
بستغل وقتى ما انا مش فاهمه حاجه كده كده

ما شاء الله حاسم
مش هتحضر تانى
وشكل الدكتوره دى فعلا هتفقد طلاب مجتهدين كتير

انا ههجرب اقعد لوحدى في المحاضره
وادى الموبايل لاصحابى
واكتب الوصيه
ولو ما فهمتش
يبقى عملت اللى عليه
والكائنات الفضائيه تتولى الباقى
نياهاهاهاها

شكرا لمرورك يا د\Nigm