شريط ستان

يمكن الشريط الستان اللى كنت فرحانه بيه زمان بقى قيد بيخنقنى

بالهنا والشفا 4:19 ص

بالهنا والشفا
دى خطوات وانا بعمل الباتيه
وصورت كل حته
وكمان طعمه خطيير
مع تحياتى

زهره نيسان

11 التعليقات:

Nigm يقول...

ياااه :d

ده علي كدا الاكل اللي بناكله بياخد وقت في عمايله ^_^

لا بس بجد من اول صورة حسيت اني جعان رغم اني لسه مخلص الغداء
:)

في انتظار صور تحضير البيتزا
^_^

امير الاحزان يقول...

فعلا صور ملهاش حل
انا عاوز من الباتيه ده

Mohamed Elsonbaty يقول...

Yummy

wallahy kan nefsy akol bas mafeesh nefs

el-mara ely gaya 3ayzeen 3ozomz ya Dr.

Nice Post Nice Meal

زهرة نيسان يقول...

Nigm @
هو من ناحيه بياخد وقت فهو
بياخد وقت ومجهود كبير جدا
للاسف انا مش بعمل بيتزا
انا مشهوره بالباتيه
طورت الوصفه دى لحد ما وصلت لليضغ النهائيه للمعدله
واهو ينفع لو فتحت مطعم
^_^

زهرة نيسان يقول...

@ امير الاحزان
ربنا يسترلك طريقك
انا كمان كنت عاوزه
بس اول ما رجعت من الكليه لقيته خلص
ليش دعوه
انا عاوزه الباتيه بتاعى

@Dr.ELsonpaty
مش لحضرتك نفس ليه يادكتور
والله طعمه حلو ^_^
يالا العزومه الجايه بأذن الله

M. Amin يقول...

احم..
أحب أقول إن أعصابي تعبت!

تاني مرة يا ريت لما حضرتك تعملي حاجة تتاكل ماتحطيهاش ع البلوج عشان في ناس مش متزنة عاطفيًا ناحية الأكل.. و خصوصًا الحوادق

طب الإفتتاح امتى بقى إن شاء الله؟
عشان ما شاء الله شكله حلو فعلا
الله ينور

ألكساندرا يقول...

زهره مش قلتلك سبيبيلى واحده يا بت !
أخسسسسسسسسسسس ..
حرام عليكى بجد انا حأكل الكمبيوتر بسببك
:-W
بالمناسبه الصور ده بموبايلك ؟

ألكساندرا يقول...

و نسيت أقول حلوه الاضافات على البلوج:)

زهرة نيسان يقول...

@Al Azif
ربنا يخلى حضرتك
انا بس قلت انوع شويه فرح شويه هزار
شويات كتير اكل
مين مش بيحب الاكل
#_#
والله فعلا نفسى افتح مطعم بشده
ربنا يستر على الناس
شكرا لمرور حضرتك


@ الكسندرا
معلش يا اليكس
خلص تانى يوم لما رجعت من الكليه اعمل
ايه
كان نفسى ادوهلكم
المره الجايه اعمل كتير بأن الله
واعزمكم كلكم
وايوه الصور دى من موبايلى
انا نفسى احط اضافت اكتر
بجد
بس ربنا يسهل
شكرا لمرورك
واشوفك قريب ان شاء الله

E. Fekry يقول...

والله إنتي...لول

الأكل لحس مخك خلاص يا بنتي

بس تصدقي شكلها لذيذ ماشاء الله:)

ما دقتش حاجة يعني شكلك بق وخلاص لا عملتى ولا سويتى:-W
أكلتي بس=))

بانتظار الباتيه باذن الله..قصدي جديدك:D

زهرة نيسان يقول...

ايوه انكر بعنى انى بحب الاكل
ده نعمه من عند ربنا
بس والله انا اللى عملاهم
وطبعا اكلت منهم كتير
هو انا هتعب فيهم على الفاضى يعنى
بس بأذن الله التوبيك الجاى
عن موضوع عام
منورانى والله